Η μοναδική Σύνδεση

2017-12-07

Δίχως αυτήν οι διαφωνίες και τα δυσάρεστα αποτελέσματα είναι αναπόφευκτα, οι διαθέσεις παγώνουν, οι προσπάθειες είναι οδυνηρές και οι ανταγωνιστικές καταστάσεις αποκτούν τυραννικές θέσεις. Έχει ένα ρόλο και μια συγκεκριμένη αποστολή. Έναν ρόλο που εξαφανίζει τις διαφορές και εμφανίζει την αρμονία. Αρκεί οι άνθρωποι να την αποδεχθούν...

Ταξιδεύει αδιάκοπα στις πολυπληθείς πόλεις και περιμένει οι άνθρωποι να χρησιμοποιήσουν το ρόλο της. Όμως, τον τελευταίο καιρό είναι πολύ απογοητευμένη. Ούτε καν την αντιλαμβάνονται. Εισπράττει απαξίωση και αδιαφορία. Ο ρόλος της φαίνεται να είναι αχρείαστος. Πώς να το αντιμετωπίσει;

«Η λύση είναι μία» σκέφθηκε. «Θα επισκεφθώ τη μητέρα μου. «Αυτή γνωρίζει τα πάντα». Η Μητέρα της -η Αγάπη - την υποδέχθηκε με ένα μεγάλο χαρούμενο χαμόγελο. Την αγκάλιασε στοργικά και αμέσως η Κατανόηση ανακουφίστηκε.

«Τι σου συμβαίνει, λαμπερή μου Ικανότητα;»

«Μητέρα, οι άνθρωποι αδιαφορούν για την προσφορά μου. Δεν με δέχονται στις επικοινωνίες τους. Κάθε φορά που εμφανίζομαι ρίχνουν μπροστά μου έναν πέτρινο τοίχο και η προθυμία μου εμποδίζεται. Και τι είναι αυτός ο πέτρινος τοίχος;»

«Λαμπερή μου Ικανότητα, είσαι η μοναδική Σύνδεση και ο προθάλαμος της χαράς των ανθρώπων. Είσαι η ποιότητα που ενώνει και καθορίζει τη συνέχεια. Είσαι το υλικό που χτίζει την πρόοδο. Ο πέτρινος τοίχος που εκτοπίζει την προθυμία των ανθρώπων, λέγεται Κριτική. Η αφοσίωσή τους στην Κριτική τρέφει την χωριστικότητα, εγκλωβίζει την ανοιχτή σκέψη και φυλακίζει τα ενωτικά ελεύθερα συναισθήματα. Οι σχέσεις τους γίνονται δυσλειτουργικές και είναι μονίμως σκυθρωποί και «αδικημένοι».

«Και πως θα το αλλάξουμε αυτό Μητέρα;»

«Λαμπερή μου Ποιότητα, θα βοηθήσουμε τους ανθρώπους να καταλάβουν την πολύτιμη φύση σου και να την χρησιμοποιήσουν. Από τώρα και στο εξής θα συνοδεύεσαι από τα αδέλφια σου : τη Συμπόνια και το Χιούμορ. Θα είστε ένας τριπλός Καταλύτης. Η παρουσία σας θα διαλύει ακαριαία τον πέτρινο τοίχο. Η Συμπόνια θα μαλακώνει τις διαθέσεις τους και το ταλαντούχο Χιούμορ θα ελαφρύνει την οπτικήτων καταστάσεών τους» είπε η Μητέρα Αγάπη, καταργώντας με την τριπλή συμμαχία την χωριστικότητα που επιφέρει η Κριτική.

Απόσπασμα από το βιβλίο "ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ" της Κατερίνας Σιμιτσή